Skip navigation

Nareszcie koniec nauki. Na jedno popołudnie, ale przynajmniej jest jakiś odpoczynek. Dzisiaj miałem tzw. midterm, czyli kolokwium. Zadania były dość absorbujące, ale na szczęście w większości przypadków wiedziałem co trzeba zrobić. Teraz tylko jestem ciekaw jaką dostanę ocenę. Żeby utrzymać się na studiach muszę mieć co najmniej 3.0 średnią ( w skali 1-4). Jednakże, aby utrzymać asystenturę (dzięki czemu nie płacę za studia), muszę mieć średnią 3.5! To oznacza, że wszelkie egzaminy, kolokwia, zadania domowe itd. muszę mieć oceniane na 3.5 ( u nas byłoby to 4.5). To jest niezła presja, bo jeżeli nie utrzymam asystentury to się nie utrzymam – nie stać mnie na $8k na semestr. Po trzech i pół dniach robienia zadań z prawdpodobieństwa nie mam siły policzyć jakie jest prawdopodobieństwo, że uda mi się utrzymać..

Skomentuj

