Skip navigation

No to mamy kolejny tydzień za sobą. Prawdę mówiąc, czuję się jakby dopiero minął poniedziałek. Będąc tak zajętym, w ogóle nie czuję jak upływa czas. Podobno im jest się starszym, tym gorsze ma się poczucie czasu. Tak czy inaczej, w poniedziałek mam kolejne kolokwium. Tym razem przedmiotem moich zainteresowań jest Fundamentas of Computer Engineering, czyli algorytmy w oparciu o książkę Cormen’a. Przedmiot jest wykładany przez Włocha i mimo iż był tutaj wiele lat, nadal ma swój włoski akcent. Efekt jest rewelacyjny – RAI UNO po angielsku :) Ten sam profesor zaproponował mi wspólną pracę nad projektem dotyczącym sieci sensorowych. Temat bardzo na czasie i chętnie bym wziął w tym udział, bo zostałem wyróżniony z całej grupy wykładowej, ale gdzie ja znajdę na to wszystko czas…Oprócz tego, że mam swoje zajęcia, zajęcia ze studentami, powinienem pracować nad własnym doktoratem. I co z tego, że mamy weekend…Zamiast narzekać powinienem się przyzwyczajać – przynajmniej tak mi wszyscy doradzają.

Skomentuj

