Skip navigation

Poprzedni tydzień minął mi tak szybko, że nawet nie zdążyłem zostawić po sobie śladu na stronie.. Oczywiście w centrum mojej uwagi znalazła się nauka, czasami nieco frustrująca, ale przede wszystkim żmudna. Muszę przypominać sobie całą analizę matematyczną i algebrę liniową, a z tymi rzeczami nie miałem do czynienia od pięciu lat. Co piątek muszę rozwiązywać ok. 10 zadań ze statystyki, co ciekawe, prawie zawsze część z tych zadań dotyczy materiału, który nie był jeszcze poruszany na wykładzie. A zadania oczywiście oznaczone są gwiazdką, bo jakby inaczej. Dla niektórych osób te zadania nie stanowią takiego problemu, bo przerabiali ten materiał wcześniej, dla mnie to zupełna nowość. Możnaby zapytać po co mi ta statystyka cała. Okazuje się, że jest to podstawa dla ogromnej liczby przedmiotów na moim wydziale, a jako student tego wydziału, muszę przerobić również ten materiał. Poniżej na zdjęciu umieściłem przykład rozważań z książki, na której bazuje wykład. I tak wygląda cała książka :)

Skomentuj

