Skip navigation

Zrobiłem dzisiaj parę fotek na moim stanowisku pracy na uczelni. Razem ze mną w jednym pomieszczeniu urzęduje Chińczyk, Turek i Bułgar, wszyscy studenci PhD. Mam własny komputer, który powinien wystarczyć do przeglądania stron. W porównaniu do większości nowych studentów mam jednak szczęście, bo nie mam pomieszczenia w jakiś podziemiach, a do tego mam biurko w samym rogu przy oknie :) To właśnie w tym miejscu przyjmuje studentów, choć jak na razie, za wiele z tego nie korzystali.
Po ocenie pierwszych raportów wszystkim dałem raczej kiepskie oceny…Najwyższą notą okazało się 61/100. Nie chcę być kosą, ale nie będę tolerował wyrywania kartek z książek i dołączania ich do raportu….Im naprawdę trzeba wszystko wyraźnie powiedzieć, a najlepiej napisać. Chłopaki kombinują jak się da, ale ja ich dobrze rozumiem :) Też nie lubiłem pisać sprawozdań..

Skomentuj

