Skip navigation

Jutro, podczas moich zajęć ze studentami, będę filmowany.. Uczelnia filmuje wszystkich nowych asystentów z obcych krajów. Nagrania analizowane są przez specjalistów od belfrowania, którzy później generują raporty i spotykają się w celu korekcji metod nauczania. Mam nadzieję, że nie palnę jakiegoś głupstwa. Zależy mi na dobrej ocenie, bo w ten sposób zwiększę swoje szanse na otrzymanie pełnej asystentury w przyszłym semestrze, co wiązałoby się z pieniędzmi na utrzymanie. W tej chwili to jest właśnie dla mnie cel numer jeden.Dzisiaj przeprowadzałem sam „eksperymenty”, które jutro będą rzeźbić studenci. Kolega obok mnie robił to samo, tylko że on prowadzi bardziej zaawansowany kurs. Po jakimś czasie zmajstrował dwa oddzielne układy elektroniczne. Do jednego podłączył lampę, a drugim mógł ją zdalnie włączać i wyłączać, czyli coś a’la pilot do telewizora. A wszystko wyglądało mniej więcej jak gąszcz kabelków bez jakiegoś sensownego ładu…

A tak na marginesie, w metrze często obserwuję siedzących obok mnie ludzi. Zauważyłem parę rzeczy. Po pierwsze, Amerykanie kompletnie nie umieją dopasować butów do reszty ubioru. Sportowe adidasy do garnituru to po prostu standard! Po drugie, prawie co druga osoba nosi na przedramieniu opaskę „Live Strong” i słucha muzyki z iPod’a. Po trzecie, niektórzy ludzie aby usiąść potrzebują 3 miejsca….mi na razie wystarcza jedno, mam nadzieje, że przy tym zostanę!

We wtorek drugie kolokwium ze statystyki…Za dużo czasu spędzam nad tym wróżbiarstwem…mam nadzieję, że tym razem pójdzie mi lepiej. Wracam do krainy żyjących inaczej.

One Comment

    • helen
    • Posted Maj 4, 2007 at 9:14 am
    • Permalink

    Wróżbiarstwo to statystyka?-u mnie na biostaty mówiliśmy numerologia:)wróżbiarstwo to była immunologia,bo tam tak naprawde niczego nie wiemy na pewno:)


Skomentuj

