Skip navigation

Jak wspomniałem, pierwsze Święto Dziękczynienia mam za sobą. Samo święto skupia się wokół jednego wspólnego obiadu z rodziną. Nie ma tu wielkich tradycji, czy obyczajów – oczywiście oprócz indyka, którego sprzedaż w tym okresie jest niewyobrażalna. Można powiedzieć, że jest to święto bez wszelkich obowiązków. Na początku wydało mi się to nieco śmieszne, bo podświadomie chyba oczekiwałem czegoś więcej. Później jednak nawet mi się spodobało. Konsumencki, laicki, błogi spokój i relaks na kanapie. Bez wielkich emocji, takie czterodniowe wakacje :) W tzw. czarny piątek, w sklepach panowało szaleństwo, zarówno pod względem wysokości cen jak i ilości klientów (nie brałem w tym udziału).

Skomentuj

