Skip navigation

Za półtora tygodnia rozpoczyna się sesja egzaminacyjna.. Co prawda będę musiał napisać jedynie dwa egzaminy, ale każdy trwa trzy godziny. Sam czas trwania napawa mnie jakimś przeczuciem, że nie będzie łatwo, a szczególnie z cholernej statystyki. W następnym semestrze będę miał zajęcia, które są z mojej dziedziny, więc może będzie trochę łatwiej i znajdę w końcu czas na pracę „badawczą”, czyli zgłębianie doktoratu. Na razie wziąłem się konkretnie za moją kondycję fizyczną – dzisiaj przebiegłem na maszynie 3 mile, czyli 4.82km bez ustanku! Co prawda czas wykonania tego zadania był nieco mniej imponujący, bo aż 30 minut, ale jak to mówią – trening czyni mistrza :) Na początku po pół mili padałem ze zmęczenia, a 50-letnia kobieta obok mnie biegała jak sarenka i patrzyła na mnie z pobłażaniem…Nie ma to jak silna motywacja do działania :)

Skomentuj

