Skip navigation

W skrzynce odbiorczej stos nieodpisanych, coraz zimniejszych emaili.. Jeszcze tydzień i będzie po sesji, a razem z tym trochę czasu na własne życie. Jak na razie negocjuję z mózgiem, który protestuje wobec dalszej nauki statystyki. Chyba zgodzę się na wczesną emertyturę, w końcu prawie niczym górnik non stop kuję :)W piątek byłem świadkiem burzy śnieżnej w mojej okolicy. Nigdy wcześniej nie widziałem takiego zjawiska – pioruny, błyskawice i gęsty śnieg. U nas w kraju śnieg jakoś po cichu się zjawiał..może coś przeoczyłem? Służby śniegowe jeździły po drogach prawie zanim spadł pierwszy płatek, ale i tak nie dały rady. Dopiero następnego dnia można było odnaleźć asfalt.

Dostałem od szanownego kolegi Sęka link do bardzo ciekawej strony. Polecam wszystkim, począwszy od pierwszego odcinka – lektura obowiązkowa:

Chomiks.com

To byłem ja, Jarząbek.

Skomentuj

