Skip navigation

Tak jak w Polsce lodówka stała się zbędnym urządzeniem, tak Boston przechodzi anomalie pogodowe w drugim kierunku. Od 30 lat nie było tutaj tak ciepłego stycznia. Wszyscy ostrzegali mnie przed mroźną i śnieżną zimą, a wczoraj z Eleną jedliśmy lody spacerując po Bostonie…Zimne powietrze przedostało się na drugą pókulę i nawiedza Azję, a teraz Europę. Mimo wszystko mam wieczne wrażenie, że tutaj to tylko cisza przed burzą i ten wiosenny okres, szybko się skończy.

W sobotę poszliśmy z Eleną do tutejszego muzeum sztuki. Nie będę ukrywał, nie jestem tak wrażliwy na tego typu piękno jak ludzie potrafią być, ale na pewno nie jestem wobec niego obojętny. Spodobały mi się niektóre obrazy Picasso, choć dużo większe wrażenie zrobiły na mnie obrazy Moneta i chińskie narzędzia z 13 wieku przed naszą erą. Tak czy inaczej, mój mózg po pewnym czasie wyczerpał limit wrażeń z tej dziedziny. Po 4 godzinach zwiedzania nawet największe dzieła do mnie nie docierały. Muzeum jest ogromne, posiada zbiory ze starożytnych Chin, Japonii, Egiptu i Grecji, nie ma się zatem co dziwić, że bilet ma 10 dni ważności.Dzisiaj było nieco chłodniej, ale nie tak zimno, żeby sobie nie pospacerować nad wybrzeżem. To właśnie lubię w tym mieście – ma mnóstwo malowniczych miejsc do spacerowania. A poza tym, w odróżnieniu od większości amerykańskich miast, szanuje pieszych. Moją uśmiechniętą gębę umieściła w obiektywie Elena.

One Comment

    • helen
    • Posted Maj 3, 2007 at 8:05 am
    • Permalink

    fajne fotki,podobają mi sie:)
    mam zamiar przeczyta całego Twojego bloga..jakiś sprzeciw??
    niestety chyba bede też komentować…nie umiem sie powstrzymać:)
    Ciekawie piszesz o zupełnie innej rzeczywistości.
    pozdrawiam


Skomentuj

