Skip navigation

W poniedziałkowym Metrze wspomniano parę słów o Polsce. O tłustym czwartku – co może świadczyć o jakości wiadomości jakie tam codziennie czytam. Oprócz tego, że podobno jemy miliony pączków tego dnia, to dowiedziałem się również ciekawszej rzeczy – niektórzy jedzą pączki z musztardą, warzywami, lub ketchupem. Czy ktoś kiedykolwiek słyszał o czymś takim?! Np. pączki ze szpinakiem?Kiedy to czytałem przyszło mi na myśl jak Amerykanie lubią mieszać jedzenie. Jedną z najbardziej popularnych pozycji na śniadanie są małe kiełbaski, które smakiem niczego nie przypominają i są jedzone z niezwykle słodkim syropem klonowym. Druga pozycja jest chyba jednak jeszcze bardziej zaskakująca. Pieczoną wołowinę podaje się często z… muzem jabłkowym. Kubki smakowe chyba dostają obłędu jak rozszyfrowują te komibnacje. Indyk z żurawiną zdaje się jest mniej zaskakujący, bo poznałem parę osób w Polsce, które to praktykują. Kto wie, może tuńczyk z miodem też dobrze smakuje?

Swoją drogą, tutejsze restauracje czynne są od samego rana. Kiedy w wakacje 2004 pracowałem w restauracji, nie mogłem wyjść z podziwu, jak kelnerki obsługiwały klientów o 7 nad ranem i to w środku tygodnia! Co prawda, przeważnie byli to starsi ludzie, ale mimo wszystko…

One Comment

    • dud
    • Posted Marzec 6, 2006 at 5:30 pm
    • Permalink

    parówy na słodko…to i tak lepsze niż angielski tłusty szczur we flaku :)


Skomentuj

