Skip navigation

W poniedziałek o 7 rano, po nieprzespanej nocy, kończyłem jeszcze pisać egzamin. Po południu poszedłem na zajęcia, wróciłem do domu i przypomniałem sobie, że zostały nam dwa dni na przeprowadzkę… Przez trzy dni pracowaliśmy nieustannie nad przenoszeniem, sprzątaniem, ustawianiem, instalowaniem… Naprawdę nikomu nie polecam przeprowadzki domu! Pokój, mieszkanie, nie jest tak źle. Dom? Niekończąca się opowieść.. Każdego dnia pracowaliśmy do 2-3 nad ranem, finał miał miejsce dzisiaj – o 4:30 odłożyliśmy mopy i zamknęliśmy chałupę. Mamy jeszcze wiele roboty w nowym miejscu, ale tu nie mamy limitów czasowych, więc możemy nieco wyluzować.Po 10 dniach wycisku mózgowego, 3 dniach niewolniczej pracy fizycznej czuję się… zmęczony. Przydałby mi się jakiś urlop :) W nowym domu mam większy pokój, jest przytulniej i standard jest wyższy. Jest jednak parę minusów, które mnie przekonują do zmiany miejsca zamieszkania w wakacje. Mieszkamy przy ruchliwej ulicy, co jakiś czas przejeżdzająca ciężarówka trzęsie podłogą. Zanim mogę wsiąść w metro, muszę dojechać na stację autobusem – droższy bilet, dłuższy czas jazdy na uczelnię. Do tego, w okolicy nie ma sklepów, a dwa bloki dalej znajduje się ogromna fabryka – możliwe, że jakaś rafineria. Ale dom jest przytulny w środku :))

Dopiero w sobotę będziemy mieli zainstalowaną kablówkę i Internet (8Mbps), do tego czasu korzystam z uprzejmości sąsiada, który nie zabezpieczył swojej sieci bezprzewodowej. Na dobrą sprawę, mógłbym tylko z tego korzystać, bo sieć działa bardzo dobrze :) W budynkach wielorodzinnych takich sieci jest z reguły kilka, kilkanaście. Ludzie przeważnie nie mają pojęcia, że ktoś inny korzysta z ich bitów, a tym bardziej, że ich dane nie są bezpieczne.

W nowym domu mamy też luksusowe urządzenie – pralkę i suszarkę! Do tego czasu musiałem zanosić pranie do publicznej pralni. Teraz jedynie ucierpi rachunek za prąd, ale będzie dużo wygodniej. Zobaczymy jak się tu będzie żyło. Mamy dwa wolne pokoje, może jakiś nowy kontynent z nami zamieszka :)

Skomentuj

