Skip navigation

Od dwóch miesięcy miałem świadomość, że kuzyn zarezerwował mi bilet do Polski – 9-31 maja. Newark, Warszawa, Poznań. Wszystko było między nami uzgodnione – kwestie logistyczne oraz finansowe. Mniej więcej dwie godziny temu, zadzwoniłem do kuzyna w sprawie ostatecznej płatności. No i nie mogłem własnym uszom uwierzyć – nastąpiło nieporozumienie, kuzyn kupił bilet jedynie dla swojej żony, ale nie dla mnie, bo był przekonany, że ten termin mi nie odpowiada! W takiej sytuacji mój przylot do Polski, a szczególnie w tym terminie, staje pod dużym znakiem zapytania….. Na miesiąc przed wylotem będzie ciężko dostać bilet po normalnej cenie… Sprawdziłem już niektóre portale internetowe i ceny zaczynają się od $1000. Tyle to mógłbym zapłacić za pierwszą klasę! Może uda mi się namówić promotora, aby dał mi wolne w czerwcu – w takim układzie kupiłbym bilet w tamtym terminie…Rozpacz :/

3 Comments

    • Jakub
    • Posted Kwiecień 1, 2006 at 12:26 am
    • Permalink

    Prima Aprilis :)

    • Anonymous
    • Posted Kwiecień 6, 2006 at 11:51 am
    • Permalink

    Uff..bo się zestresowałem mimo, że czytałem z opóźnieniem :)

    • Anonymous
    • Posted Kwiecień 18, 2006 at 4:15 am
    • Permalink

    Staaaary.. a ja już myślałem (choć czytam to 18 kwietnia), że zapasy będę musiał sam opróżnić.. Całe szczęście, że ktoś wymyślił to idiotczne święto :)
    //Sęku


Skomentuj

