Skip navigation

Już po semestrze, dostałem z obu kursów A, jestem naprawdę zadowolony… Z architektury komputerów profesor zaproponował mi publikację mojego projektu. W ramach projektu przeprowadziłem analizę wpływu rozwijania pętli w gcc na wydajność aplikacji. Byłem nieco zaskoczony tą propozycją, tym bardziej że ten profesor to bardzo charyzmatyczny człowiek. Z drugiej strony, to nie do końca moja dziedzina..W poniedziałek w nocy wylatuję do ojczyzny! Lądowanie w Poznaniu następnego dnia. Mam nadzieję, że czas spędzony w kraju będzie wolno upływał…

Do zobaczenia!

One Comment

    • dud
    • Posted Maj 4, 2006 at 8:49 am
    • Permalink

    a mi sie wydaje ze niestety poplynie calkiem szybko…tyle atrakcji zesmy przygotowali hehe, pozdrowienia!


Skomentuj

