Skip navigation

Moja wyprawa do ojczyzny, niestety, dobiegła końca. Trzy tygodnie upłynęły bardzo szybko, aczkolwiek wrażeń pozostało wiele :) Przede wszystkim, serdecznie Wam dziękuję za wspaniałą gościnę! Smaki polskich potraw pozostaną w kubkach na parę dobrych miesięcy, a wątroba będzie się docierać latami :) Po raz pierwszy było odwrotnie, przyleciałem do Polski na pewien czas i wróciłem do wujka Sama. To było chyba nowe, i nie do końca miłe uczucie. Jakbym tego nie nazywał, role się odwróciły, choć świadomość przyszła do mnie dopiero po powrocie. W kraju czułem się tak, jakbym tu wcale nie był. Wydawało się, że wszystko jest tak jak powinno być. Jednak po paru dniach w USA, zdałem sobie sprawę, że to były wakacje, okres zamknięty ramą czasu i miejsca…Bardzo dziwne uczucie..

Skomentuj

