Skip navigation

Pierwszy rok nie ma mnie w kraju, a w Polsce nie tylko najzimniejsza zima od stuleci, ale również najcieplejsze lato! W Bostonie co prawda zima najcieplejsza od trzech dekad, ale lato podobnie jak w Polsce, upalne, a przede wszystkim wiglotne. Wczoraj odkurzałem swój samochód, po 10 minutach wyglądałem tak, jakbym właśnie wyszedł spod prysznica, naprawdę! To właśnie wilgotność powietrza, a nie temperatura skłania ludzi do chowania się w chłodnych domach i samochodach. W centrum niektórych miast znajdują się publiczne, klimatyzowane pomieszczenia, w których można się bezpłatnie schłodzić. Sam nie mogłem znieść tych upałów i zaopatrzyłem się w warunki powietrza, czyli A/C w moim pokoju, od tego czasu życie stało się… chłodniejsze :)Zauważyłem, że ostatnio brakuje mi motywacji do pisania na blogu. Od czasu kiedy go piszę, prawie nikt się do mnie nie odzywa, nie zostawia komentarzy. Czasami czuję się, jakbym pisał pamiętnik, a jedynym czytelnikiem jestem ja sam..

6 Comments

    • Dzięcioł
    • Posted Sierpień 4, 2006 at 5:10 am
    • Permalink

    Nie pierdol głupot tylko pisz. To nie onet, żeby walić komentarze jak oszalałym :)

    • sęku
    • Posted Sierpień 7, 2006 at 8:48 am
    • Permalink

    true.. true.. Dzięcioł jak (prawie) zawsze ma rację!

    • Jakub
    • Posted Sierpień 7, 2006 at 8:52 am
    • Permalink

    Hehe, dzieki chlopaki :)

    • pieczara
    • Posted Sierpień 9, 2006 at 9:35 am
    • Permalink

    Nie marudź, pisac, pisac, pisac…. :)

    • Milena
    • Posted Sierpień 25, 2006 at 9:51 am
    • Permalink

    Uff, ze Cie odwiedli od tego szalenczego pomyslu! Czytam rzadko, ale jak juz to hurtem i zawsze to dla mnie wielka uczta. Milena

    • helen
    • Posted Maj 6, 2007 at 4:32 am
    • Permalink

    Niby nie Onet….ale ja „walę komentarze jak oszalała”….:)


Skomentuj

