Skip navigation

W miniony weekend wyruszyłem z Fabio i jego znajomym z pracy, Lukiem, do Newport w stanie Rhode Island. Jak nazwa wskazuje, jest to miasto, a raczej mieścina portowa. W życiu nie widziałem tylu jachtów zgromadzonych w jednym miejscu. Jest to bardzo popularne miejsce dla ludzi z grubym portfelem, i choć mimo iż mój do takich nie należy, spędziłem tam świetny czas. Newport położony jest na wyspie, w południowej części stanu. Z jednej strony widać ląd, z drugiej ocean. W miasteczku znajduje się niezliczona liczba knajp i sklepików, klimat iście europejski. W zatoce tysiące jachtów buja się przy bojkach. W wielu z nich ludzie po prostu żyją, lub spędzają wakacje. Po smacznym filecie wybraliśmy się na mini rejs dookoła zatoki. 15-metrowa łajba z jednym masztem przyjemnie uginała się pod łagodnym wiatrem. Mimo iż Beaufort nie poczęstował nas jakąś wyższą cyfrą, kapitan wyłuskał imponującą prędkość. Na jachtach, które mijaliśmy ludzie czytali gazetki, jedli obiad, odpoczywali. Ciekawy sposób na spędzanie czasu.

Zawsze wiedziałem, że długie włosy to nie moja domena….

Luke (Tajwańczyk), Fabio (Brazylijczyk) i ja. Trzech ludzi, trzy różne kraje, trzy różne kontynenty, prawie trzy różne rasy :)10 lat temu zrobiłem patent żeglarski. Dziś mogę o sobie powiedzieć jedynie, że jestem szczęśliwym posiadaczem patentu, a nie żeglarzem.. Za kółkiem czułem się jednak całkiem w porządku :)

Sielankowa atmosfera. Siedząca na dziobie para pije wino (na łajbie nie ma żadnych regulacji prawnych, aż nie chce się wierzyć!), na dalszym planie most łączący ląd z wyspą.

One Comment

    • lena
    • Posted Wrzesień 8, 2006 at 12:22 pm
    • Permalink

    Długie włosy – dla mnie to zdjęcie to bomba, naprawde! :-)
    Fajna, skupiona mina za sterem :D
    No i czarno białe zdjęcia mają zawsze w sobie coś czego nie mają zdjęcia kolorowe. Zawsze.

    Ot takie luźne refleksje fotograficzne mnie zaatakowały…


Skomentuj

