Skip navigation

W tym semestrze biorę ostatnie dwa kursy jako student. Później pozostanie już tylko praca naukowa i napisanie doktoratu, choć ta perspektywa jak na razie wygląda bardzo mgliście.. Zapisałem się na:

  • „Hardware-Software System Design” – został mi wyznaczony rok temu podczas egzaminu kwalifikacyjnego, ponieważ uznano iż mam za mało inżynierskie wykształcenie. O czym traktuje kurs? Dla ludzi po fachu powiem krótko – projektowanie hardware za pomocą software (np. modelowanie cache’u w SystemC). W pierwszym tygodniu opanowałem materiał który obejmował cały TUL.. Dla pozostałych – kurs, który pozwoli mi np. zaprojektować elektronikę do zabawki dla dziecka.
  • „Artificial Intelligence” – ten kurs bardzo mi się przyda do doktoratu. We Wrocławiu nie zajmowałem się sztuczną inteligencją i teraz muszę nadrobić braki. Z resztą, miałem już ku temu okazję – prowadzący (rodem z MIT) na trzecim wykładzie zrobił test, który obejmował podstawowe zagadnienia z całej książki (ok 1000 stron) – 5 dni z kalendarza…

Jest co robić bo z obu kursów mam małe zaplecze, ale pocieszam się, że semestr kończy się za trzy miesiące. Przy napiętym grafiku czas upływa bardzo szybko!W Bostonie od 1.5 tygodnia straszne mrozy, w piątek mieliśmy odczuwalne 30 stopni poniżej zera. Jezioro za oknem zupełnie zamarzło, czekamy na pierwszych śmiałków!

3 Comments

    • Sęku
    • Posted Luty 1, 2007 at 9:47 am
    • Permalink

    No prosze prosze – a u nas po czterech dniach solidnego sniegu znowu wraca wiosna :) Nie powiem, bylo ladnie, ale jako ze jestem cieplokrwisty zima krótka mi się uśmiecha :)

    A jak poczytałem o kursach, to znowu sie zawstydzilem, że się cofam w rozwoju, ale z drugiej strony – przypomnialy mi się czasy „zapisów”.

    Pozdrawiam gorąco!

    • Jakub
    • Posted Luty 1, 2007 at 1:45 pm
    • Permalink

    Sęku, nie masz się co zawstydzać! Nabierasz doświadczenia w robocie, a latka lecą. Jak skończę doktorat będę stary chłop i bez doświadczenia zawodowego. Często się zastanawiam co lepsze.. Przeważnie wygrywa myślenie, że skoro poświęciłem już temu prawie dwa lata, to muszę to pociągnąć do końca.

    Pozdrawiam chłodno, aczkolwiek gorąco :)

    • Milena
    • Posted Luty 21, 2007 at 1:04 pm
    • Permalink

    Oj tak, przy napietym grafiku czas galopuje jak oszalaly, jak tak dalej pojdzie to nie zdazymy sie zorientowac kiedy umrzemy. Co za zwariowane czasy, kiedys ludziom bylo lepiej…


Skomentuj

