Skip navigation

Dwa kursy, na które się zapisałem w tym semestrze, oraz praca nad projektem w kierunku doktoratu skutecznie eksploatują zasoby mojego wolnego czasu. Brakuje mi ostatnio weny twórczej, aparat fotograficzny został w Polsce do naprawy (po jednej rodzinnej imprezie..) i blog świeci pustką. Postanawiam wszem i wobec, iż będę się starać napisać coś przynajmniej raz w tygodniu. Może mnie to zmotywuje. A może brakuje mi komentarzy, które stanowią jedyną informację zwrotną od ludzi, którzy raczą spędzać czas czytając moje wypociny..

4 Comments

    • Anonymous
    • Posted Styczeń 31, 2007 at 6:47 am
    • Permalink

    Jedziesz Kuba jedziesz

    • Anonymous
    • Posted Luty 1, 2007 at 11:54 am
    • Permalink

    Kuba jak możesz tak mówić? Sprawdzanie Twojego bloga czy nie pojawił się nowy wpis zostało już wpisane do codziennego rytuału, tj.: przyjść do pracy, kawa, onet, blog Moskita, gazeta, blog Moskita, praca, obiad, onet, gazeta, blog Moskita… Jak widzisz nie masz wyjścia – musisz pisać.

    Pozdrawiam,Jarod

    • Jakub
    • Posted Luty 1, 2007 at 1:40 pm
    • Permalink

    Hehe :) W sumie to napisałem te słowa, aby zobaczyć, czy nożyce się odezwą :) Dzięki!

    Pozdrawiam!

    • Milena
    • Posted Luty 21, 2007 at 1:02 pm
    • Permalink

    j.w. :) pod warunkiem ze mam internet :(


Skomentuj

