Skip navigation

No i minęły trzy tygodnie.. A miało być tak pięknie.. Dopadły mnie zadania na uczelni i praca. Ten semestr skutecznie konsumuje wszelki wolny czas jaki posiadam w życiu. Byłem pewien, że ostatni razem byłem tutaj tydzień, może niecałe dwa tygodnie temu. Czas płynie nieubłaganie do przodu, a lista rzeczy do zrobienia zamiast maleć, stale rośnie.. Czy tak już zostanie do końca życia? Uczelniane potyczki zaczynają mnie powoli męczyć, dobrze że to ostatni semestr. Mam dość walczenia o każdy mały punkcik w każdym zadaniu i siedzeniu po nocach.. Jeszcze tylko 2 miesiące, uff.Cały luty jak do tej pory charakteryzuje się mrozem, śniegiem i ogólną nostalgią. Przez trzy tygodnie temperatury ani na chwilę nie opuścił minus. Tydzień temu przez naszą okolicę przeszła śnieżyca, taka niewielka, ale wystarczyło.. Przez 3.5 godziny walczyłem ze zmarzniętym śniegiem starając się wyjechać na ulicę. Śniegu było tak dużo, że samochód po prostu stał w miejscu. Ostatecznie wygrałem i samochód mógł się wytoczyć małym korytarzem na ulicę. Poległa jedynie łopata, która o dziwo nie złamała się w elemencie drewnianym, a metalowym, na samym środku! Jakieś kiepskie te amerykańskie łopaty.. Jazda w takim mrozie to wątpliwa przyjemność. Kiedy na dworze panuje temperatura -20c, silnik nagrzewa się dopiero po przejechaniu dobrych paru kilometrów, kierownica odmraża ręce, a wszechobecna sól stale brudzi przednią szybę. Co prawda tutejszym drogowcom nie można wiele zarzucić, drogi są po prostu czarne jak tylko przestaje padać śnieg, ale chłopaki tej soli nie żałują..

2 Comments

    • BarteK
    • Posted Luty 28, 2007 at 12:13 pm
    • Permalink

    James 3,5 h walki ze sniegiem? Czy aby wlasciwy koniec lopaty do sniegu zastosowales? Pozdrawiam serdecznie BarteK

    • Jakub
    • Posted Luty 28, 2007 at 2:55 pm
    • Permalink

    Hehe, szkoda ze nie mialem aparatu zeby zrobic zdjecie tego sniegu. Po tych trzech godzinach odsniezania, powstala zaspa sniegu wyzsza ode mnie. A lopata byla stara :-) Zima zaskoczyla polskich imigrantow.


Skomentuj

