Skip navigation

W niesamowitym tempie polski parlament podpisał traktat reformujący… Przeczytanie tej notatki przyprawia mnie o dreszcze, przecież to jest jawna kpina! Teraz niech tylko szybko ratyfikują, a potem będziemy im dyktować warunki, kiedy nie będą już mieli prawa weta. Na naszych oczach politycy oddali naszą suwerenność w ręce socjalistyczno-biurokratycznego potwora, a w mediach mówią o jakimś sukcesie, o tym że nie będziemy pośmiewiskiem Europy. Niech mi tylko ktoś nie mówi, że nie mieliśmy innego wyjścia… Dramat. Ten cały parlament to banda baranów..

2 Comments

    • Szymon W.
    • Posted Kwiecień 3, 2008 at 1:43 pm
    • Permalink

    Kuba, nie denerwuj się tym tak bardzo. Ja mam w dupie ten traktat, Tuska, Kaczyńskiego, UE i innych baranów. Dla ceniących polityczną poprawność może być „w d…e” zamiast „w dupie”. Pozdr dla Ciebie i dla Twojego współlokatora czyli Eleny !!

    • Jakub
    • Posted Kwiecień 4, 2008 at 8:05 pm
    • Permalink

    Dzięki Szymon! Irytuje mnie jedynie totalna ignorancja.. Ludzie zapominają, że (jak to mawiają Francuzi) lepsze jest wrogiem dobrego.


Skomentuj

